Amazon inwestuje w stacjonarne sklepy

Internetowy gigant Amazon nadal rozwija się dzięki swoim stacjonarnym sklepom. Firma potwierdziła, że ​​otworzy cztery sklepy we wschodnich Stanach Zjednoczonych w regionach Waszyngtonu, Maryland i Pensylwanii.

Gigant e-commerce Amazon zapowiada otwarcia nowych stacjonarnych sklepów w USA. Firma nie chce jednak komentować, czy będą to sklepy pod szyldem Fresh, ani kiedy zostaną otwarte.

- Cieszymy się, że możemy uruchomić dwa sklepy spożywcze Amazona w rejonie Waszyngtonu, dodając setki nowych miejsc pracy - powiedział rzecznik Amazona w rozmowie z CNBC, dodając, że dwa kolejne sklepy zostaną otwarte w Maryland i Pensylwanii.

We wrześniu ubiegłego roku Amazon otworzył swój pierwszy sklep spożywczy Fresh w Los Angeles. Od tego czasu firma uruchomiła kilka dodatkowych lokalizacji w południowej Kalifornii i na przedmieściach Chicago. Internetowy gigant prowadzi obecnie 11 sklepów ze świeżymi produktami. Wyglądają jak tradycyjne supermarkety, ale mają też w sobie elementy high-tech.

Według Bloomberga planowanych jest co najmniej 28 kolejnych lokalizacji Amazon Fresh. Firma testuje również swoją technologię Just Walk Out w Illinois. Oprócz sklepów Fresh Amazon prowadzi również szereg bezgotówkowych sklepów spożywczych typu Go-Fresh i Go-Grocery. W marcu Amazon otworzył dwa nieduże sklepy pod szyldem Fresh w Londynie.

Zdjęcie: Shutterstock

Magdalena Weiss 3120 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.