Makaron jako "Miłość w gestach"

Barilla startuje z nową kampanią.

W nowej globalnej kampanii Barilla powraca do swojego emocjonalnego charakteru komunikacji i wyraża, podobnie jak w kampaniach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc.

Razem z nowym hasłem "Barilla. Miłość w gestach", przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, czego często nie potrafimy wyrazić słowami. Trudne emocjonalnie stwierdzenia, takie jak "kocham cię", "tęskniłem za tobą", czy "przepraszam, to moja wina" mogą zostać zademonstrowane przy pomocy czegoś tak prostego, jak danie z makaronem.

Wokół tej właśnie narracji obraca się wideo kampanii, które reprezentuje nowy manifest marki Barilla. Otwierający się pytaniem „Co możemy powiedzieć bez słów?” film, przedstawia klasyczne, a zarazem współczesne historie, które nadają nowe znaczenie daniu z makaronu, przygotowanemu dla ukochanej osoby. Te same historie będą tematem zintegrowanej globalnej kampanii, która jest emitowana w 40 krajach od 11 kwietnia.

U podstaw emocjonalnego charakteru nowej linii przewodniej kampanii, leży piosenka "Beautiful That Way" zespołu Noa. Jest ona reinterpretacją utworu "La Vita e Bella", który przywodzi na myśl ciepłe, znajome uczucia, od dawna charakteryzujące markę Barilla.

W kampanii "Barilla. Miłość w gestach", reżyserię filmu powierzono włoskiemu artyście Saverio Costanzo.

Joanna Hamdan 12255 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.