"Herbapol. I dzień smakuje lepiej!"

Nowa odsłona kampanii "Herbapolscy".

12 kwietnia Herbapol-Lublin startuje z kolejną odsłoną kampanii z platformy „Herbapolscy”.

W jej ramach planowane są w tym roku cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych marki. W marcu miała miejsce emisja pierwszego z nich, prezentującego ofertę dżemów (Wiśniewscy). Rozpoczynająca się obecnie kolejna część kampanii będzie wspierać kategorię syropów Herbapol.

W nowym spocie marki, rodzina Malinowskich będzie pokazywała, jak dzięki syropom Herbapol łączyć intensywnie owocowy smak i aromat z witaminami, tak, aby każdy dzień był pełen smaku – zgodnie z hasłem przewodnim całej kampanii: „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!”. W spocie ukazane zostaną wybrane produkty z szerokiego portfolio syropów Herbapol, w tym nowość marki – syrop o smaku jabłkowym. Intensywny plan emisji, aż do połowy maja, obejmie stacje: TVP, TVN, Polsat oraz ich kanały tematyczne.

Nowy spot można obejrzeć pod linkiem: Herbapol. I dzień smakuje lepiej - Malinowscy - YouTube

Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.