Agnieszka Radwańska twarzą Jurajskiej

Marka kontynuuje rozwój i po wprowadzeniu na rynek zupełnie nowego opakowania, ogłasza rozpoczęcie współpracy z tenisistką, która została wybrana ambasadorką marki.

- Agnieszka idealnie współgra z identyfikacją naszej marki. Jest pełną energii mamą, która dba o zdrowie swoje i najbliższych. Jest doskonale znana w Polsce i, tak jak nasza woda, pochodzi z Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Agnieszka to dla nas wprost wymarzona ambasadorka - skomentowała Klaudia Krupicz, senior marketing manager, odpowiedzialna w Grupie Hortex za relaunch marki Jurajska.

I zaznacza, że kampania z Agnieszką ruszy w ostatnim tygodniu kwietnia i będzie ukoronowaniem działań związanych z przełomowym dla marki relaunchem.

- Dotychczasowe aktywności, obejmujące zmianę opakowania, nową butelką i wejście na rynek ogólnopolski zostały świetnie przyjęte zarówno przez klientów jak i konsumentów. Jestem przekonana, że współpraca z Agnieszką umocni pozycję marki na rynku i pomoże w budowaniu świadomości, o tym jak ważne jest codzienne nawodnienie - dodaje Klaudia Krupicz.

Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.