IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
W tym roku pasjonaci grafiki i designu (amatorzy i profesjonaliści) mają za zadanie zaprojektować nadruk na T-shirt, będący twórczą interpretacją hasła "Śliwka Nałęczowska - sztuka łączenia".
Projekty można zgłaszać do 25 kwietnia za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl.
Wybrane prace stworzą limitowaną kolekcję T-shirtów, która trafi do sprzedaży w salonach sieci Medicine. Na laureatów czekają nagrody finansowe oraz zapasy pralin.
Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej projektu.

Joanna Hamdan
12153 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze