Ferrero Polska Commercial. GiOTTO

Nowość w rodzinie pralin Ferrero.

Do portfolio Ferrero dołączył nowy produkt GiOTTO opracowany zgodnie z oryginalną, włoską recepturą marki.

GiOTTO to delikatny krem zamknięty w chrupiącej, waflowej kuleczce otoczonej kruszonymi orzechami. Opakowanie GiOTTO zawiera cztery mniejsze paczki, łącznie 36 pralinek.

Niezobowiązujący charakter GiOTTO sprawia, że każda chwila jest dobra, by cieszyć się jego subtelnym smakiem.

Podziel się #giottodokawy.

 

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.