Arla Foods. Starbucks® Hazelnut Macchiato

Rozbudź swoje kubki smakowe w oczekiwaniu na wytęsknioną pełnię lata.

Tęsknisz już za pierwszym smakiem lata? Spróbuj napoju Starbucks® Hazelnut Macchiato Edycja Limitowana.

Nowy napój kawowy Starbucks® Hazelnut Macchiato dołącza do asortymentu gotowych kaw mrożonych Starbucks (oferta ograniczona czasowo).

Wypatrujesz już końca zimy, marząc o cieplejszych, letnich dniach? Ugaś swoje pragnienie lata już dziś, wybierając nowy napój kawowy Starbucks® Hazelnut Macchiato Edycja Limitowana.

Ta nowość w asortymencie gotowych kaw mrożonych Starbucks, odważnie wyróżniająca się na tle pozostałych produktów, będzie dostępna tylko przez ograniczony czas, od marca do września 2021.

Nowy napój Starbucks® Hazelnut Macchiato to przepyszne połączenie znanej i uwielbianej kawy espresso Starbucks i kremowego mleka, a całości dopełnia delikatna, słodka nuta orzechów laskowych. Delektuj się w domu lub w podróży tą kawową ucztą, starannie przygotowaną w 100% z ziaren kawy Arabica Fairtrade. Rozbudź swoje kubki smakowe w oczekiwaniu na wytęsknioną pełnię lata.

Charlotta Oldham, Dyrektorka ds. marketingu Starbucks CPG EMEA: „Mogłoby się wydawać, że do lata jeszcze daleko, ale wszyscy już nie możemy się doczekać, by poczuć ciepło słońca na twarzy. Nasz nowy napój kawowy Starbucks® Hazelnut Macchiato Edycja Limitowana jest po brzegi wypełniony wspaniałym smakiem i aromatem, a na opakowaniu umieściliśmy motyw nabrzeża rajskiej plaży – aby zainspirować naszych klientów do radosnego rozkoszowania się pierwszym smakiem lata w dowolnie wybranym miejscu”.

Roman Jawczak, Regional Commercial Manager Arla Foods: „Napoje kawowe gotowe do spożycia to jedna z najszybciej rosnących kategorii napojowych na rynku polskim. Dynamika wzrostu wynosiła aż 15% wartościowo w relacji 2020 do 2019 roku, pomimo negatywnego wpływu pandemii na rynek produktów impulsowych, który uzależniony jest od liczby transakcji kasowych w sklepach. Pyszne napoje doceniają konsumenci, sprawiając że Starbucks jest numer 1 w wyborach konsumenckich i odpowiada za 98% wzrostu wartościowego całej kategorii. Starbucks® Hazelnut Macchiato Edycja Limitowana to pyszna nowość, zapowiadająca nadchodzące lato 2021.

Napój kawowy Starbucks® Hazelnut Macchiato dostępny będzie w supermarketach i sklepach spożywczych na terenie Polski od kwietnia 2021 w cenie 8,99 (sugerowana cena detaliczna), wraz z pozostałymi produktami z asortymentu kaw mrożonych Starbucks Chilled Classics, obejmującego m.in. Latte, Caramel, Cappuccino. W marcu nowy napój można spotkać jedynie w sklepach Żabka.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.