Aldi promuje zero waste

W tym celu sieć rozpoczyna stałą współpracę z Sylwią Majcher - dziennikarką i ekspertką od niemarnowania żywności.

Dotychczas ambasadorka współpracowała już z siecią przy świątecznej odsłonie kampanii 1001 powodów, by wpaść do Aldi, udzielając porad, jak mądrze przygotować się do świąt i dzieląc się pomysłami na wielkanocne przepisy.

Teraz współpraca Sylwii Majcher z Aldi zacieśnia się. Sieć rusza z programem Małe Kroki do Zero Waste, zachęcając klientów do mądrych zakupów i proekologicznych zachowań.

W jego ramach Sylwia Majcher jako ekspertka krok po kroku wprowadzi klientów Aldi do świata zero waste, a pomogą jej w tym także aktorzy Klubu Komediowego, z którymi sieć współpracuje w ramach kampanii 1001 powodów, by wpaść do Aldi.

- Będąc odpowiedzialnym przedsiębiorcą staramy się minimalizować negatywne dla środowiska skutki naszej działalności. Mamy świadomość, że jako sieć sklepów spożywczych generujemy dużo odpadów, które jednak restrykcyjnie i według ściśle określonych reguł recyklingujemy. Dbamyo to, by każdy z pracowników Aldi był przeszkolony z zakresu sortowania tych odpadów, tak, by generowane śmieci łatwo można było przetworzyć. Każdy z nas jest też konsumentem i prowadzi własne gospodarstwo domowe i doskonale wiemy, że mądre zakupy są pierwszym krokiem do tego, by uniknąć marnowania żywności - mówi Katarzyna Bawoł, kierownik działu jakości i odpowiedzialności przedsiębiorstwa, Aldi Polska.

- Z tego powodu postanowiliśmy podzielić się dobrymi praktykami z naszymi klientami, wspierając się autorytetem i doświadczeniem zewnętrznego eksperta. Wierzymy, że dzięki współpracy z Sylwią Majcher nasi klienci znajdą masę inspiracji i porad, które, w myśl idei Zero Waste przyczynią się do niemarnowania żywności i dostarczą kolejnych z 1001 powodów, by wpaść do Aldi - dodaje Katarzyna Bawoł.

Sylwia Majcher jako gość specjalny pojawi się w kolejnych spotach reklamowych Aldi z udziałem Klubu Komediowego. Opowie, czym jest zero waste, jakie produkty najczęściej marnujemy i jak robić rozsądnie zakupy, by więcej zostało w naszych portfelach. Jej porady i przepisy znajdą się także na specjalnej podstronie https://www.aldi.pl/zero-waste. Kampania z udziałem Sylwii Majcher i Klubu Komediowego pojawi się w Internecie, w tym w social mediach, na You Tubie, w gazetkach, radiu i w sklepach Aldi.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.