Oranżada Hellena promuje polskość

I nie tylko.

Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia.

W najnowszej odsłonie kampanii "Cudze chwalicie, swego nie znacie" Kuba Wojewódzki w zabawny i charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla imponujące osiągnięcia rodaków. Jednym z nich jest - Oranżada Hellena Zero Cukru, wybitna bez cukru.

Ostatnie sekundy 30-sto i 15-sekundowych spotów dobitnie podkreślają to, co w produkcie najważniejsze – wybitny smak i wybitnie zero cukru! Ich emisję zaplanowano w TV oraz w social mediach, Oranżada Hellena Zero Cukru otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Na potrzeby PSD przygotowano materiały POSM oraz specjalne ekspozycje.

Działania mają charakter mocno wizerunkowy. Ich celem jest promocja Oranżady Hellena jako polskiej marki, a także dotarcie do aktualnych i nowych grup konsumentów. Kampania skupia się na fundamentach brandu – niepowtarzalnym smaku i polskim pochodzeniu. W reklamach zastosowano charakterystyczny dla marki design z podkreśleniem koloru czarnego jako typowego dla kategorii napojów gazowanych bez cukru.

Producentem spotu jest Papaya Films. Za kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. Aktywności reklamowe potrwają do końca czerwca.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.