Lisner promuje śledzie

Firma ruszyła z ogólnopolską kampanią "Apetyt na zdrowie", która ma na celu promowanie właściwości tej ryby.

Specjalnie oznaczone produkty - śledzie Wiejskie, śledzie w śmietanie oraz śledzie a’la Matjas są bohaterami nowego spotu marki Lisner.

Michel Moran wraz z kuzynem ze Skandynawii zdradzają jaki jest najlepszy sposób na wzmacnianie systemu odpornościowego i zachęcają do jedzenia śledzi. Ogólnopolska kampania „Apetyt na zdrowie” ma na celu promowanie właściwości tej ryby, którą można uznać za superfood.

Spoty reklamowe, w których występuje ambasador marki, Michel Moran, można zobaczyć w największych ogólnopolskich stacjach tv (TVN, Polsat i TVP) oraz stacjach tematycznych, a także na kanaleYouTube marki: https://www.youtube.com/watch?v=t56q9Az_-UY. Zaplanowano także kampanię online video/ VOD.

Spot zrealizowały agencje: Agencja Reklamowa Bardzo oraz Papaya Films. Z kolei działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.