"Sonko Uśmiecha Ci dzień"

Pod takim hasłem firma wystartowała z kampanią.

Kampania pokazuje, jak z pomocą produktów Sonko można w łatwy sposób urozmaicić i wzbogacić dietę o każdej porze dnia. Na portfolio brandu składa się bowiem cały wachlarz produktów, które wystarczy dopasować do śniadania, obiadu, lub kolacji. Czy będą to lekkie i pożywne przekąski, jak wafle ryżowe, czy sycące i zdrowe kasze oraz ryże, czy też napoje roślinne lub lekkie pieczywo, z pewnością dostarczą organizmowi wielu wartościowych składników.

- W ramach nowej, spójnej strategii komunikacji „Sonko Uśmiecha Ci dzień” pragniemy przybliżyć konsumentom nowe oblicze oraz wartości SONKO. Chcemy pokazać wszystkim smakoszom, że jest to marka przyjazna, naturalna, ale też bardziej nowoczesna, która podąża za młodszym konsumentem. SONKO po prostu ułatwia życie i dodaje optymizmu - komentuje Anna Rieger, brand manager Sonko.

Kampania została wsparta spotem reklamowym, który emitowany jest od 3 kwietnia w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, Internecie oraz w serwisach VOD. Zaplanowano również wykorzystanie billboardów sponsorskich dedykowanych czterem grupom produktowym.

Elementami kampanii „Sonko Uśmiecha Ci Dzień” będą także działania digital, które obejmują kampanię zakupioną w modelu programatycznym (formaty statyczne i wideo) oraz kampanię contentową na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Wykorzystano również cztery 6-sekundowe niepomijalne reklamy Bumper Ads dopasowane do wybranych grup docelowych i asortymentowych.

Zaplanowano również działania w mediach społecznych, czy Influencer Marketing skierowane przede wszystkim do młodszych konsumentów oraz liczne materiały POS wspierające markę w punkcie sprzedaży.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.