Netto rozszerza swoją autorską ofertę "Go Eko"

W sklepach sieci większa ma być oferta produktów eko i bio.

Oferta „Go Eko” to certyfikowane ekologiczne produkty dostępne tylko w sieci Netto. Z kolei produkty z linii Bio gwarantują - według operatora - wysoką jakość naturalnej żywności bez sztucznych dodatków, hormonów wzrostu, antybiotyków czy konserwantów. Nie zawierają też sztucznych barwników, przeciwutleniaczy, stabilizatorów i pestycydów.

Rukola i roszponka bio

Świeże owoce i warzywa to jedna z rzeczy, która najmocniej kojarzy nam się z końcem zimy. W Netto jest duży wybór tego typu ekologicznych produktów, m.in. rukola i roszponka Bio (po 3,99 zł za 80 g), szpinak baby Bio (4,99 zł za 150 g), ale także zawsze popularne banany Bio (5,99 zł za 1 kg) i jabłka Go Eko (5,99 zł za 600 g). Jest też cytryna Go Eko, która pomoże wzmocnić odporność podczas przesilenia wiosennego (5,99 zł za 500 g). Łącznie stała oferta Netto obejmuje ponad 130 świeżych warzyw i owoców.

Aby zdrowo zacząć dzień, warto sięgnąć po ekologiczne bezglutenowe płatki owsiane górskie Go Eko (8,99 zł za 750 g), porzeczkowy lub truskawkowy dżem Go Eko (4,39 zł) czy sok pomarańczowy Go Eko (3,99 zł). Energii po najważniejszym posiłku dnia zapewne doda kawa Go Eko (rozpuszczalna – teraz za 9,99 zł lub ziarnista za 12,99 zł). Do przygotowania obiadu przyda się z kolei ekologiczny ryż brązowy Go Eko (6,99 zł) lub makaron Go Eko (różne rodzaje za 3,99 zł każdy). Ważnymi dodatkami mogą okazać się także ekologiczne pesto Go Eko (3,49 zł) i oliwa z oliwek Go Eko (9,99 zł za 500 ml).

Do wypieków przyda się cukier trzcinowy Go Eko (6,99 zł) i ekologiczne rodzynki Go Eko (6,99 zł). Wśród produktów oznaczonych tym logotypem jst też szeroki wachlarz słodkich i słonych przekąsek i dodatków, m.in. ekologiczna gorzka czekolada 70% Go Eko (6,99 zł) czy ekologiczne greckie oliwki z pestką Go Eko (3,99 zł). Oferta ważna od 6 do 10 kwietnia.

Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat obecności na polskim rynku, ma już niemałe osiągnięcia. Prowadzi ok. 400 sklepów, trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Katarzyna Pierzchała 4275 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.