
Jaka jest przyszłość sklepów stacjonarnych?
Media Player Error
Update your browser or Flash plugin
Update your browser or Flash plugin
Ile niewykorzystanego potencjału ma jeszcze offline, czego Polacy wciąż kupują więcej z powodu pracy z domu - opowiada Grzegorz Wachowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w RTV Euro AGD.
Przyszłość handlu stacjonarnego to nie kilka salonów flagowych, a sprzedaż głównie przez internet - w sklepach "offline" są jeszcze niemałe przestrzenie do rozwoju - przekonuje nasz rozmówca w kolejnym podcaście: Posłuchaj, co w Handlu. Grzegorz Wachowicz tłumaczy też, jak to jest z tym omnichannelem, po co klienci przychodzą do sklepów i jak, będąc w nich fizycznie, porównują różne opcje za pomocą swoich telefonów komórkowych i stron internetowych. A do tego oczywiście nieodłączny wątek - jak pandemia zmieniła nasze zakupy. Zapraszamy do słuchania.
Nasze podcasty można znaleźć również tu, a także na Spotify, iTunes i w innych aplikacjach podcastowych.