"Każda kropla ma znaczenie"

Pod takim hasłem startuje nowa kampania marki Kropla Beskidu.

Marka Kropla Beskidu od lat podejmuje szereg działań na rzecz ochrony zasobów wody i środowiska naturalnego.

Teraz marka informuje o swoich działaniach nie tylko na butelkach, ale także w nowym spocie reklamowym pod hasłem „Każda kropla ma znaczenie”.

Można go oglądać od 1 kwietnia w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania będzie widoczna również na YouTube, w mediach społecznościowych oraz na display’u. Dodatkowo, produkt otrzyma wsparcie w sklepach.

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest 2012 Agency. Spot wyreżyserował Arni Asgeirsson, a produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film. Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja LiquidThread. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.