

Limitowana edycja Heinekena
Specjalnie na UEFA EURO 2020.
Sponsoring będzie wspierany szeroką kampanią marketingową, której jednym z elementów są pojawiające się na rynku opakowania (butelki, puszki i wielopaki piw: Heineken Original i Heineken 0.0%) z flagami 24 państw uczestniczących w turnieju. Kolejne elementy kampanii będą prezentowane bliżej rozpoczęcia rozgrywek.
W ramach podpisanego w listopadzie 2019 roku kontraktu Heineken ma wyłączne prawa do obecności piwa na stadionach, w strefach kibiców i wioskach kibiców podczas turnieju, ekspozycji LED na boiskach, prezentacji piłkarza meczu (Man of the Match), organizacji pokazów meczów i wiele więcej.
Partnerstwo z UEFA EURO 2020 to nie jedyna forma zaangażowania marki w piłkę nożną. Od ponad 25 lat Heineken jest również partnerem najbardziej prestiżowych rozgrywek klubowych w Europie – UEFA Champions League.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze