Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Limitowana edycja Heinekena

Specjalnie na UEFA EURO 2020.

Marka Heineken jest oficjalnym partnerem Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2020, które odbędą się między 11 czerwca a 11 lipca 2021 roku.

Sponsoring będzie wspierany szeroką kampanią marketingową, której jednym z elementów są pojawiające się na rynku opakowania (butelki, puszki i wielopaki piw: Heineken Original i Heineken 0.0%) z flagami 24 państw uczestniczących w turnieju. Kolejne elementy kampanii będą prezentowane bliżej rozpoczęcia rozgrywek.

W ramach podpisanego w listopadzie 2019 roku kontraktu Heineken ma wyłączne prawa do obecności piwa na stadionach, w strefach kibiców i wioskach kibiców podczas turnieju, ekspozycji LED na boiskach, prezentacji piłkarza meczu (Man of the Match), organizacji pokazów meczów i wiele więcej.

Partnerstwo z UEFA EURO 2020 to nie jedyna forma zaangażowania marki w piłkę nożną. Od ponad 25 lat Heineken jest również partnerem najbardziej prestiżowych rozgrywek klubowych w Europie – UEFA Champions League.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.