Carrefour otwiera kolejne strefy Outlet

Carrefour pokazał nową strefę Outlet w hipermarkecie Carrefour CH Wileńska w Warszawie, ale to nie jedyna jaka powstała w ostatnich dniach.

Carrefour uruchomił w swoich hipermarketach strefę Outlet w listopadzie 2020 r. Strefa ta oferuje klientom kilkaset produktów w kategoriach non-food z rabatami do 70%. Koncept testowany był najpierw w trzech lokalizacjach - w hipermarketach w Warszawie (CH Atrium Targówek), Gdańsku (Galeria Morena) i Krakowie (PH Zakopianka).

Przeprowadzony jesienią test  pokazał, że - jak informuje operator - koncept wpisuje się w oczekiwania klientów poszukujących korzystnych okazji zakupowych i doceniających zarówno konkurencyjne ceny, jak również szeroką dostępność towarów.

Dlatego w ostatnich dniach do portfolio sklepów, w których działają strefy Outlet dołączyły trzy nowe hipermarkety -  w stołecznej Galerii Wileńskiej przy ul. Targowej 72, na warszawskim Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich 126, a także w Łodzi przy ul. Szparagowej 7.

W strefach Outlet dostępna jest oferta produktów przemysłowych w różnych kategoriach, m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD. Ceny zaczynają od 1,99 zł. Produkty generalnie grupowane są według cen - do 5, 10, 15 zł,

- Będziemy dalej rozwijać ten format i w ten sposób uatrakcyjniać ofertę w naszych hipermarketach - zapowiada sieć.

Carrefour już od dłuższego czasu testuje różne nowe formaty zarówno w już istniejących placówkach sieci, jak i nie. W lutym tego roku sieć otworzyła na przykład dziesiąty już sklep pod marką Supeco - połączenie dyskontu i hurtowni.

 

 

Ilona Mrozowska 4035 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.