Astra Coffee & More wspiera nową kawę More!

W telewizji i prasie.

Ruszyła kampania telewizyjna i prasowa nowej kawy More! należącej do Astra Coffee & More. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku produktu i wzrost sprzedaży.

Kampania potrwa od kwietnia do połowy maja.

Za strategiczny dobór mediów oraz planowanie, monitoring i realizację kampanii odpowiada Mediaplus, dom mediowy wchodzący w skład Group One.

Astra Coffee & More znana wcześniej jako Poznańska Palarnia Kawy Astra to polska marka z ponad 50-letnią tradycją. Obecnie w portfolio marki znajduje się 9 produktów.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.