Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowy Żywiec Jasne Lekkie

To sesyjny, orzeźwiający lager o mniejszej goryczce i niższej zawartości alkoholu (4,5%).

Swój złoty, słoneczny kolor oraz przyjemny charakter zawdzięcza specjalnie dobranej kompozycji łagodnych chmieli oraz filtrowaniu na zimno.

Produkt sprzedawany jest w przezroczystej butelce, podkreślającej jego lekkość i orzeźwiające właściwości oraz puszce.

Piwo dostępne będzie od 1 kwietnia w butelce 400 ml i puszce 500 ml.

Nowy Żywiec Jasne Lekkie otrzyma szeroko zakrojone wsparcie marketingowe.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Projekt opakowań został przygotowany przez agencję Global Shopper Marketing, odpowiadającą również za działania BTL marki. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.