Sokołów rozwija sieć sklepów własnych

Producent stawia również na sprzedaż online.

Od początku roku uruchomiono siedem nowych placówek pod szyldem Sokołów oraz pięć pod szyldem Gzella (marka przejęta przez Sokołów w 2018 r.), a kolejne otwarcia są już planowane. Dziś klienci mogą dokonywać zakupów w 312 sklepach Sokołów i Gzella, na terenie całego kraju.

- Od lat systematycznie pracujemy nad tym, by sokołowskie wyroby były jak najlepiej dostępne dla konsumentów. Już teraz dysponujemy największą siecią specjalistycznych delikatesów mięsnych, a w nadchodzącym roku planujemy uruchomienie kolejnych punktów. Do końca roku kalendarzowego planujemy otworzyć 28 kolejnych sklepów - mówi Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów.

Sokołów prowadzi również sprzedaż wyrobów firmowych możliwość zakupów poprzez opcję „call&collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.

Sokołów uruchomił również sklep firmowy online (online.sokolow.pl). Zamówienia z dostawą do domu są obecnie realizowane na określonym obszarze Warszawy.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.