Polomarket wprowadza odroczone płatności

Jako jedna z pierwszych sieci w Polsce, Polomarket wprowadza model "kup teraz - zapłać później" w aplikacji mobilnej. Klienci sieci robiąc zakupy mają możliwość odroczenia płatności nawet do 45 dni bez dodatkowych opłat i prowizji.

Po ubiegłorocznym, pierwszym na ogólnopolską skalę w kategorii supermarketów, wdrożeniu zdalnych zakupów przez aplikację i rozszerzeniu ich o płatności online, Polomarket kontynuuje rozwój usług mobilnych w ramach prowadzonej transformacji cyfrowej.

Sieć, jako jedna z pierwszych w Polsce, wprowadza możliwość bezpiecznych zakupów w aplikacji mobilnej z odroczoną płatnością nawet do 45 dni. Klienci mogą korzystać z tej usługi od 15 marca br.

Jak skorzystać z płatności odroczonych? Klienci sieci, zamawiając produkty online przez aplikację, w bezpieczny i wygodny sposób mogą odroczyć płatność za zakupy nawet do 45 dni bez dodatkowych opłat i prowizji. Na etapie finalizowania zakupów należy spośród dostępnych metod płatności wybrać PayU i opcję - Płacę później. Po uzupełnieniu danych i weryfikacji konta – transakcja z odroczoną płatnością zostaje pomyślnie zakończona. Do tej pory mogli płacić kartą płatniczą, blikiem czy skorzystać z szybkich przelewów.

Grupa Polomarket to polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy wchodzi również spółka logistyczna. Sieć zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie.

Miesięcznie odwiedza je prawie 9 mln klientów w całym kraju. Sieć zatrudnia 5800 osób.

 

Katarzyna Pierzchała 4358 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.