Koral rusza z nowym spotem
Producent promuje w nim portfolio lodów marki Koral przygotowane na sezon wiosenno-letni.
Kampania ze spotem w roli głównej miała już swoją internetową premierę i potrwa do samego końca wakacji, czyli mniej więcej do końca sierpnia. Tradycyjnie jak co roku marka Koral planuje również start kampanii w telewizji w Wielką Sobotę. Będą to BB sponsorskie przy najlepszych i najchętniej oglądanych programach w telewizji TVP1 oraz TVP2, a także TV Polsat oraz m.in. Polsat film, Eska TV, Stopklatka, Czwórka, TV Puls. Kampania w TV potrwa do końca lipca.
Spot został stworzony przez Studio filmowe „Film Grupa” Wojtek Wojtczak, ale jak co roku aktywny udział w jego tworzeniu miał również dział marketingu Koral. Za realizację kampanii w Internecie odpowiedzialna jest agencja Veneo, a zakup czasu reklamowego w telewizji zrealizował dział marketingu firmy Koral.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze