Nestlé Polska. Nescafé Dolce Gusto

W wegańskiej odsłonie.

W drugiej połowie marca portfolio marki Nescafé Dolce Gusto rozszerza się o jednokapsułkowe kawy na bazie napojów roślinnych. Nowe warianty to klasyczne flat white w dwóch wegańskich odsłonach: Oat Flat White na bazie napoju owsianego oraz Coconut Flat White – na bazie napoju kokosowego.

W pierwszej kolejności nowości pojawią się na platformach Frisco.pl oraz Allegro, a także stacjonarnie i online w sklepach electro: Euro RTV AGD, Media Expert i Neonet. Od kwietnia będą także dostępne w hipermarketach sieci Carrefour.

- Roślinne zamienniki mleka to bardzo dynamicznie rozwijający się sektor. Także w Nestlé intensywnie inwestujemy w badania i rozwój naszego portfolio w tym kierunku. Obecnie blisko 10% specjalistów zatrudnionych w centrach R&D Nestlé na świecie pracuje właśnie nad innowacyjnymi recepturami żywności i napojów na bazie roślin. Bardzo cieszymy się, że Nescafé Dolce Gusto jest jedną z marek, która wpisuje się w ten ważny trend i oferuje pyszne, aromatyczne kawy na bazie napojów roślinnych - komentuje Agnieszka Guzik, dyrektor dywizji napojów Nestlé Polska.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.