Tymbark zachęca do picia soku do śniadania

Na potrzeby nowego spotu marka do kultowej i znanej wszystkim melodii stworzyła zupełnie nową piosenkę "Śniadanie i Tymbark, śniadanie i sok".

Zarówno tekst i sceny z różnych sytuacji śniadaniowych podkreślają, jak idealnie soki Tymbark pasują do każdego śniadania.

Spot telewizyjny przedstawia przekrój sytuacji wyjętych z poranków różnych osób i pokazuje, jak sok pomarańczowy Tymbark pasuje do każdego śniadania. W parze, w pojedynkę, w rodzinnym gronie, w drodze, w domu, a także przy wielkanocnym stole.

Śniadaniowym opowieściom towarzyszy piosenka, która dodatkowo wzmacnia przekaz marki. Tekst został stworzony do melodii hitu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”, który od lat pojawia się w komunikacji marki i jest nieodłącznie kojarzony z Tymbarkiem.

Kampania oprócz telewizji i VOD jest obecna także w radiu, serwisach muzycznych i bankomatach. W najbliższym czasie towarzyszyć będzie jej także komunikacja outdoorowa prezentująca sok w śniadaniowej odsłonie i wykorzystująca główne hasło kampanii.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.