Lajuu - nowa marka na rynku kosmetycznym

Została ona stworzona wspólnie z aktorką Weroniką Rosati.

Innowacyjne komponenty, naturalne i wegańskie receptury oraz etyczna produkcja to cechy kosmetyków, które w sprzedaży będą dostępne już w maju.

Za nową spółką Lajuu stoi sztab specjalistów doświadczonych m.in. w tworzeniu, rozwoju i wprowadzaniu na rynek kosmetyków naturalnych. Wśród nich jest Aneta Stacherek, która 3 lata temu, chcąc zagospodarować niszę na rynku produktów naturalnych, stworzyła markę Bellamama z produktami dla kobiet w ciąży i po porodzie.
 
Wejściu na rynek marki Lajuu będzie towarzyszyć kampania crowdfundingowa, która w kwietniu. ruszy na platformie Beesfund.com. Nowy podmiot chce pozyskać blisko 1 mln zł na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku nie tylko polskiego, ale i amerykańskiego.
 
- Do naszego biznesu zapraszamy grono inwestorów indywidualnych zainteresowanych rozwojem na rynku kosmetyków naturalnych, którzy podobnie jak my, widzą jego ogromny potencjał, a także pasjonatki i pasjonatów naturalnej pielęgnacji, którzy razem z nami chcą współtworzyć wysokiej jakości produkty. Dzięki zebranym środkom poszerzymy ofertę produktów Lajuu oraz rozwiniemy naszą markę nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim, który również jest naszym celem - mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu.
 
Twórcy Lajuu stawiają na aktywne, skoncentrowane formuły oraz składy pochodzenia naturalnego tj. ekstrakty i oleje roślinne. Wzbogacają je innowacyjnymi komponentami takimi jak: bioferment z bambusa, lift oleoactif czyli roślinny botoks czy lingostem, otrzymywany z roślinnych komórek macierzystych z borówki brusznicy. Pozyskane w ramach kampanii środki zostaną przeznaczone także na wdrażanie kolejnych innowacyjnych składników.
 
- Cieszę się, że jestem częścią Lajuu i razem z doświadczonymi osobami, ekspertami w swoich specjalizacjach, biorę udział w tworzeniu, wprowadzeniu i rozwoju marki z produktami pielęgnacyjnymi o jakich zawsze marzyłam. Naturalnymi, wegańskimi, nietestowanymi na zwierzętach - mówi Weronika Rosati, dyrektor kreatywna marki Lajuu.
 
I dodaje, że dzięki crowdfundingowi każdy może stać się częścią biznesu Lajuu i razem z nami tworzyć te luksusowe produkty pielęgnacyjne.
 
- Jestem przekonana, że kampania pozwoli nam zbudować grono ambasadorów, dla których ważne jest nie tylko to, że produkty Lajuu świetnie pielęgnują skórę, ale przede wszystkim powstają w firmie, która nie krzywdzi zwierząt i nie wpływa szkodliwie na środowisko - podkreśla Weronika Rosati.
 
Lajuu by Weronika Rosati to polska marka premium z naturalnymi, wegańskimi kosmetykami do pielęgnacji skóry. Swoje początki ma w Kalifornii, gdzie pasja do świadomego dbania o ciało połączyła aktorkę Weronikę Rosati i Anetę Stacherek – założycielkę Bellamama, firmy produkującej naturalne produkty pielęgnacyjne dla kobiet w ciąży i po porodzie.
 
Pierwszą linią Lajuu by Weronika Rosati są kosmetyki brązujące, a kolejną tworzą preparaty antyoksydacyjne oraz regenerujące. Bazą i głównym składnikiem wszystkich produktów jest woda kokosowa wydobywana z wnętrza bardzo młodych kokosów, sprowadzana m.in. z Hawajów. Marka stawia na aktywne, skoncentrowane formuły oraz składy pochodzenia naturalnego tj. ekstrakty i oleje roślinne. Wzbogaca je innowacyjnymi komponentami takimi jak bioferment z bambusa, lift oleoactif (czyli roślinny botoks) czy lingostem, otrzymywany z roślinnych komórek macierzystych z borówki brusznicy. Kosmetyki będą dostępne w sprzedaży w sklepie internetowym www.lajuu.pl już w maju.
 
Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.