Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Desperados Virgin 0.0%

Pierwszy bezalkoholowy wariant od marki.

W sklepach w całej Polsce można już kupić pierwszego bezalkoholowego Desperadosa Virgin 0.0% z orzeźwiającą nutą cytryny. Nowy wariant ma 100% smaku i 0% alkoholu oraz unikalny charakter Desperadosa.

Desperados Virgin 0.0% jest ważnym dopełnieniem portfolio marki i na stałe dołącza do oferty sprzedaży.

Wprowadzenie wariantu na rynek wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Na początku kwietnia startuje spot telewizyjny z Desperadosem Virgin 0.0% w roli głównej. Rusza też szeroka kampania w digitalu, mediach społecznościowych oraz działania w punktach sprzedaży.

Działania ATL dla Desperadosa realizuje agencja LVOV. Za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję - Televisor. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.