Sephora tworzy stanowisko dyrektora e-commerce

Od stycznia do zespołu Sephora na rynku polskim i czeskim dołączył Jakub Gierszyński obejmując stanowisko dyrektora e-commerce. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy.

Jakub Gierszyński związany jest z rynkiem od ponad 10 lat. Poprzednio dyrektor e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C oraz dyrektor e-commerce w firmie Decathlon, w której skupiał się m.in. na transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online.

Z wykształcenia magister prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz stosunków międzynarodowych Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Członek Rady Fundacji GS1 Polska na kadencje 2020-2024 oraz członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej na kadencję 2017-2020. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych – zarówno indywidualnie, jak i zespołowo.
 
W Sephora Gierszyński odpowiada za rozwój e-commerce w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów w Polsce oraz w Czechach.
 
Sieć perfumerii Sephora została założona w 1970 r. we Francji. Jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce od 1999 r. Ma u nas ponad 90 perfumerii w największych miastach. Od 2014 r. oferuje klientom również zakupy online w perfumerii internetowej na www.sephora.pl.
Ilona Mrozowska 4035 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.