Bricomarché rusza z nową komunikacją

"Dom to nasza wspólna pasja" - tak brzmi nowa misja sieci Bricomarché, która chce wspierać klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem. Start zmian: 17 marca.

Celem sieci jest także utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Wraz z nową misją marki zmienił się także claim – „Z pasją do domu i ogrodu”. Szeroko zasięgowe działania komunikacyjne marki rozpoczęły się 17 marca br.

– Początek 2021 roku rozpoczynamy inauguracją nowej platformy marki, która obejmuje nie tylko komunikację, ale także politykę asortymentową, cenową i koncept sklepu. Dzięki temu chcemy dotrzeć do nowych segmentów klientów, którzy chętnie sięgają po produkty lepszej jakości czy nowoczesne wzornictwo – komentuje dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.

Dodaje, że szeroko zasięgowa komunikacja rozpoczęła się 17 marca, ale pewne elementy nowej misji klienci mogli zauważyć już od początku 2021 roku. - Nasz logotyp wraz z nowym claimem „Z pasją do domu i ogrodu” był wykorzystany np. już od pierwszej gazetki promocyjnej w tym roku - mówi.

Nowa komunikacja marki będzie realizowana wielotorowo. Kampania reklamowa pojawi się w telewizji, radiu oraz online. We wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych zostaną zaprezentowane spoty wizerunkowo-produktowe. W online komunikacja będzie prowadzona zarówno na firmowych kontach Bricomarché Facebooka, Instagrama i na Youtube, jak i w formie reklam w social mediach oraz na portalach czy platformach VOD.

Pomocne w inspirowaniu klientów do rozwijania pasji związanych z ich domami oraz ogrodami będą poradnikowe nagrania wideo tworzone we współpracy z ambasadorami. Od 2017 roku sieć współpracuje z Wieśkiem Skibą – znaną złotą rączka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. Rok później ambasadorem Bricomarché został także Dominik Strzelec – pasjonat ogrodów – od sadzenia, aranżacji i pielęgnacji roślin po skomplikowane systemy nawadniające. Z kolei w 2021 r. do ich grona dołączyła Kasia Ogórek, prowadząca największego i najpopularniejszego bloga DIY w Polsce, którego co miesiąc odwiedza ponad 100 tys. unikalnych użytkowników. Zaprezentuje ona unikalne pomysły na wnętrza i ozdoby.

– Ambasadorzy Bricomarché są fachowcami w swoich dziedzinach, a także co najważniejsze – ludźmi pełnymi pasji. Dociera do nas wiele sygnałów, że odbiorcy naszych kanałów w social mediach bardzo cenią ich wszelkie wskazówki i podpowiedzi – nadmienia Agnieszka Kurowska, dyrektor marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

Warto odnotować, że obok oferty remontowo-budowlanej i produktów do wystroju wnętrz czy ogrodu, w Bricomarché dostępnych jest także wiele artykułów pośrednio powiązanych z domem, jak np. asortyment do majsterkowania, artykuły gospodarcze, sprzęt dla pasjonatów domowego przetwórstwa, akcesoria samochodowe, rowerowe, wędkarskie czy artykuły dla miłośników zwierząt.

Ten wachlarz różnorodnych kategorii asortymentowych jest jednym z kluczowych wyróżników marki i umożliwia klientom kompleksowe zakupy produktów do domu, mieszkania czy ogrodu. Istotny jest także lokalny charakter sklepów Bricomarché, prowadzonych przez niezależnych, polskich przedsiębiorców, którzy na bieżąco dopasowują swoją ofertę do potrzeb okolicznych mieszkańców, dbając jednocześnie o jak najlepsze ceny i dostępność asortymentu w odpowiedniej jakości.

Grupa Muszkieterów, sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

 

Katarzyna Pierzchała 5277 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.