Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Uwolnij swój wolny czas z piwem Hardmade

To nowa marka piwa smakowego dla nowej generacji konsumentów od Kompanii Piwowarskiej.

Hardmade będzie dostępny w całej Polsce w trzech wariantach: Peach Ice Tea Crush, Raspberry Crush i Grapefruit Crush. Z jednej strony jest to zupełnie nowe i innowacyjne połączenie piwa ze smakiem ice tea i lemoniad, a z drugiej strony dobrze znane „evergreeny” – smaki malin, cytrusów i brzoskwiń.

Hardmade – w butelkach 400 ml z kapslem twist off – już od połowy marca zacznie się pojawiać w sklepach i lokalach gastronomicznych. Wejściu marki na rynek towarzyszyć będzie od II połowy kwietnia szeroko zakrojona, nowatorska kampania promocyjna. Oprócz spotu w TV zaplanowano działania w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych oraz współpracę z liderami opinii. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, których wygląd będzie bardzo wyróżnialny na tle kategorii piwa. Dodatkowo planowane są także dedykowane aktywacje dla wybranych lokali.

Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Design opakowań i materiałów POSM to efekt współpracy z estońską agencją KOOR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Optimedia.

Joanna Hamdan 13848 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.