Sephora zachęca do recyklingu

Sieć dołącza do grona partnerów EcoTech System - ogólnopolskiego operatora motywacyjnego systemu gospodarki odpadami.

Użytkownicy stworzonej przez EcoTech System aplikacji Eco Portfel, mogą wymieniać zebrane za oddane opakowania punkty, na ofertę specjalną przygotowaną przez Sephora Collection w perfumerii internetowej Sephora.
 
Ponadto od października ubiegłego roku klienci perfumerii Sephora mogą korzystać z zaawansowanego programu recyklingu opakowań po kosmetykach i zostawiać puste opakowania w perfumeriach, wrzucając je do dedykowanych, zielonych pojemników.
 
- Mamy świadomość, że jesteśmy na początku naszej drogi, a zmiana zachowań i przyzwyczajeń wymaga czasu. Dlatego staramy się zachęcać systematycznie naszych klientów do aktywnego korzystania z programu recyklingu m.in. poprzez oferty specjalne w naszych perfumeriach. Dołączając do grona partnerów EcoTech System, chcemy wspierać i premiować odpowiedzialnych konsumentów, którzy oddają opakowania do recyklingu, również poza naszymi perfumeriami - mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska.
 
Motywacyjny system gospodarowania odpadami EcoTech System, to sposób segregacji odpadów opakowaniowych przy użyciu nowych technologii z wykorzystaniem recyklomatów i aplikacji mobilnej ECO Portfel. Recyklomaty EcoTech System obecne są już w 9 miastach w Polsce m.in. w Warszawie, Krakowie, Sopocie, ale też w mniejszych miejscowościach jak Busko Zdrój czy Słubice. Z aplikacji Eco Portfel korzysta już blisko 25 000 osób w całej Polsce.
 
Aby skorzystać z rozwiązania wystarczy pobrać mobilną aplikację ECO Portfel na smartfon i korzystać z recyklomatu, który automatycznie sortuje odpady opakowaniowe, a system rejestruje wszystkie transakcje oraz nagradza użytkownika za segregację przypisując do jego konta odpowiednią ilość ECO-punktów, które można wymienić na benefity takie jak: nagrody, zniżki i rabaty u partnerów projektu.
 
Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.