Cyfrowa rewolucja w Polomarkecie: 1500 nowych PINpadów

eService i PKO Bank Polski zostali dostawcami innowacyjnych usług płatniczych dla Grupy Polomarket.

W marcu br. w supermarketach spożywczych sieci Polomarket pojawiły się urządzenia płatnicze dostarczone i obsługiwane przez największego polskiego agenta rozliczeniowego – eService. To efekt umowy zawartej pomiędzy Grupą Polomarket, a liderami polskiego rynku bankowości oraz płatności elektronicznych – PKO Banku Polskiego i eService.

- Z przyjemnością witamy w gronie naszych najważniejszych partnerów, znaną milionom Polaków polską sieć supermarketów Polomarket. Jestem przekonana, że dzięki kompleksowym rozwiązaniom uwzględniającym potrzeby i specyfikę działalności różnych placówek wchodzących w skład Grupy, dostarczane przez eService usługi płatnicze przyczynia się do jeszcze większego komfortu zakupów i satysfakcji klientów Polomarket – powiedziała Joanna Seklecka, prezes zarządu eService.

W ramach współpracy eService i PKO Bank Polski dostarczą Grupie Polomarket ponad 1500 PINpadów nowej generacji – Verifone P400 plus. Urządzenia te, w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi dostawców, mają zapewnić szybką i komfortową obsługę płatności bezgotówkowych, realizowanych kartami płatniczymi, telefonem oraz płatnościami mobilnymi Blik.

Dodatkowo, podczas transakcji płatniczych przy kasie, klienci będą mogli wygodnie korzystać z programu lojalnościowego Polokarta, nawet w sytuacji, w której nie mają przy sobie karty programu. Wystarczy, że finalizując zakupy wpiszą przy kasie swój numer telefonu. Pozwoli to naliczyć rabaty promocyjne wynikające z programu, a do jego wirtualnego portfela dodane zostaną elektroniczne znaczki. Rozwiązanie umożliwia również wykorzystanie wielu innych funkcjonalności zintegrowanych z kartą lub aplikacją.

- Nasza organizacja w ostatnich latach przechodzi intensywny proces transformacji cyfrowej w praktycznie wszystkich obszarach działalności. Współpraca z eService oraz PKO BP w zakresie obsługi i wdrożenia nowoczesnych technologii wspierającej płatności elektroniczne jest jednym z istotnych elementów tej transformacji – mówi Marcin Sowa, prezes zarządu Polomarket.

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService jest liderem polskiego rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych.

Grupa Polomarket to polska sieć supermarketów. Obecnie prowadzi ponad 280 supermarketów generując ponad 2,5 mld zł sprzedaży netto rocznie i zatrudniając blisko 6 tys. pracowników. Jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów w kwietniu 2020 r. uruchomiła w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej, ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych, mrożonych oraz regionalnych, z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci. Za zakupy klienci mogą płacić online bezpośrednio w aplikacji lub na miejscu w sklepach, wybierając jednocześnie dogodne dla siebie okna czasowe.

Po uruchomionej jesienią 2020 r. usługi Polodrive, kończy obecnie testy usługi dowozów zakupów bezpośrednio do domów klientów z wykorzystaniem zewnętrznych partnerów. Usługa click&collect w połączeniu z innymi dużymi projektami informatycznymi, czyli rozpoczętym wdrożeniem systemu SAP S/4 HANA for Retail, realizuje strategię transformacji cyfrowej sieci.

 

Katarzyna Pierzchała 4358 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.