Kaufland rusza z konkursem

Można w nim zdobyć 10 000 punktów Payback.

W konkursie „Rozbij Złote Jajo i wygraj 10 000 punktów Payback” mogą wziąć udział wszyscy posiadacze zarejestrowanych kart Payback. Warunkiem koniecznym jest aktywowanie w dniach 11 marca - 3 kwietnia co najmniej jednego kuponu oznaczonego w aplikacji lub na kuponie papierowym jako Złote Jajo. Nagrodę główną, czyli 10 000 punktów Payback, otrzyma aż 2 000 uczestników, którym uda się zgromadzić najwięcej punktów Payback. Standardowo za każde wydane 3 zł przysługuje 1 punkt.

Klienci mogą gromadzić punkty na swoim koncie znacznie szybciej. W aktualnej gazetce promocyjnej Kaufland, przy wielu produktach pojawiły się dodatkowe oznaczenia – kolorowe jajka. Wskazują one artykuły, za które otrzymuje się nawet do 2 000 bonusowych punktów Payback, a także te zwiększające liczbę przysługujących punktów aż dziesięciokrotnie. Innym sposobem na sprawne zbieranie punktów, a tym samym zwiększenie szans na wygraną w konkursie, jest regularne korzystanie z kuponów dostępnych w aplikacji Payback bądź otrzymanych wraz z paragonem za zakupy w sklepach Kaufland.

Dodatkowo Kaufland przygotował dla wszystkich klientów korzystających z zarejestrowanej karty Payback atrakcyjną ofertę. Wystarczy okazać zarejestrowaną kartę przy kasie, aby uzyskać rabat na wybrane artykuły. Pełna lista produktów dostępnych w obniżonych cenach znajduje się zawsze w aktualnej gazetce sieci oraz na stronie kaufland.pl. W dniach od 11 do 17 marca użytkownicy zarejestrowanej karty Payback mogą w atrakcyjnej cenie kupić garnki, noże, czy też liczne artykuły spożywcze. W tym samym okresie obowiązuje również promocja na cały asortyment marki Pampers. Użytkownicy kart Payback mogą liczyć na rabat w wysokości 20%.

Sieć przewidziała również akcję promocyjną, która z pewnością zadowoli najmłodszych klientów. Od 11 marca za każde wydane 20 zł podczas zakupów w sieci Kaufland, klienci otrzymują 1 punkt. Za zebrane 6 punktów przysługuje im rabat w wysokości 50% na wybranego Minionka. Wówczas maskotka kosztuje zaledwie 14,99 zł.

Joanna Hamdan 12361 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.