Z Coca-Coli do Juice Plus+

Ekspertka rynku produktów konsumenckich mianowana na stanowisko CEO firmy Juice Plus+.

Stuart Kronauge na stanowisku CEO, to pierwsza kobieta na czele firmy Juice Plus+.

Stuart Kronauge wnosi do firmy połączenie kwalifikacji managerskich z doświadczeniem wyniesionym z największego start-upu ostatniego dziesięciolecia zajmującego się zdrowym odżywianiem. Ostatnio zajmowała bowiem stanowisko CMO w Beyond Meat, gdzie poza marketingiem była zaangażowana w nowatorskie idee związane z odżywianiem. Ten okres poprzedziła jej kariera w Coca-Coli, gdzie piastowała wiele funkcji kierowniczych, w tym również prezesa Dywizji Napojów Gazowanych. Czas spędzony w Coca-Coli pozwolił jej także na zebranie doświadczeń w dziedzinie pracy z siecią dystrybutorów, kluczowym czynnikiem rozwoju w Juice Plus+.

Poprzedni CEO, Paulo L. Texeira obejmie funkcję executive chairman of the board of directors, gdzie będzie zajmował się rozwojem misji firmy, czyli inspirowaniem zdrowego stylu życia na całym świecie dbając przy tym o zachowanie jej wartości podczas wchodzenia na nowe rynki.

- Juice Plus+ jest obecnie w fazie dynamicznego rozwoju (...). Znałam firmę już wcześniej, a głównie jej świetne produkty, wszechstronnie przebadane klinicznie. Jednak, to co interesuje mnie najbardziej, to globalna społeczność niezależnych partnerów sprzedażowych. To grupa ponad 200, 000 ludzi z pasją i misją inspirowania innych do zmiany stylu życia. Jestem bardzo podekscytowana możliwością pracy z nimi - powiedziała Stuart Kronauge, global CEO Juice Plus+.

Juice Plus+ jest marką o zasięgu światowym, której misją jest promocja zdrowego stylu życia. Firma działa w 26 krajach, a wspiera ją ponad 200 000 społeczność niezależnych partnerów sprzedaży i rzesza miliona klientów. Produkty  Juice Plus+ to m.in. kapsułki Juice Plus+  z owoców, warzyw i jagód z dodatkiem wybranych witamin i fitoskładników. Juice Plus+ sprzedaje swoje produkty w oparciu o model bezpośredni wspierany przez e-commerce i social media.

Joanna Hamdan 12131 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.