Aplikacja Hebe doceniona

Zwyciężyła w konkursie Mobile Trends Awards 2020 w kategorii Commerce.

Zgodnie z uzasadnieniem, aplikacja Hebe została doceniona za przemyślany proces zakupowy od on-boardingu użytkownika aż do jego finalnej konwersji oraz za przejrzystość i użyteczność aplikacji.

- Nagroda Mobile Trends Awards 2020 dla aplikacji Hebe to dla nas ogromny zaszczyt. Jesteśmy dumni, że w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia na rynek zyskała ogromne zainteresowanie klientów Hebe, a co więcej – jej świetne przygotowanie i działanie docenili także najlepsi eksperci na rynku oraz internauci. Dziękuję całemu zespołowi, który pracował przy realizacji i wdrożeniu aplikacji Hebe. Cieszymy się, że w tym pełnym wyzwań czasie, Hebe realizuje kolejne prężne wyzwania na drodze ku cyfryzacji i robi to z dużymi sukcesami - powiedział Francisco Almeida, dyrektor e-commerce Hebe.

Aplikacja Hebe to natywna aplikacja m-commerce. Została zrealizowana we współpracy z Future Mind i oddana do użytku pod koniec lipca 2020 roku. Obecnie korzysta w niej ponad 530 tysięcy użytkowników, a ilość pobrań aplikacji wynosi już ponad 800 tysięcy.

Dzięki aplikacji klienci mają oni dostęp do informacji na temat ofert, promocji, statusu zamówienia, otrzymują również bony zakupowe. Aplikacja pozwala także na zarządzanie programem lojalnościowym związanym z indywidualnym kontem.

Aplikacja Hebe ma na celu także ułatwienie zakupów online. Rozwiązaniem, które między innymi użytkownicy mogą znaleźć w aplikacji, jest opcja szybkiej dostawy zamówienia nawet w 2 godziny od zakupów. Aplikacja została stworzona na systemy Android i iOS.

Mobile Trends Awards to wyróżnienie branży mobilnej. Już po raz dziesiąty nagrody przyznane zostały firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są przez Kapitułę Konkursową - ekspertów od lat związanych z branżą mobile.

Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.