Serki homogenizowane z Piątnicy z mocnym wsparciem

Działania promocyjne obejmują telewizję oraz digital, w tym VOD, YouTube, Facebook, a także Instagram.

Piątnica niezmiennie promuje serki homogenizowane hasłem: „najlepsze coś by się zjadło”, a bohaterem najnowszej kampanii jest Serek homogenizowany stracciatella – z chrupiącymi cząstkami prawdziwej czekolady.

W czasie 5-tygodniowej kampanii, trwającej do 4 kwietnia, produkty będą wspierane w telewizji, w digitalu oraz w mediach społecznościowych. W spotach reklamowych po raz kolejny występuje znana już konsumentom Babcia Eugenia.

 

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.