Mars na rzecz równości płci

W nowej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard Victoria Mars, członkini zarządu i ambasadorka programu Mars - Full Potential, wzywa globalny biznes, aby wysłuchał głosów kobiet z całego świata i podjął działania, które pomogą im rozwijać w pełni ich potencjał.

Wszystko po to, by kształtować bardziej otwarte społeczeństwa. Kampania to także wyraźne wsparcie celu na rzecz równości płci, zdefiniowanego w ramach Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

Pierwszy etap programu #HeretoBeHeard, w czasie którego będą gromadzone opinie kobiet, potrwa do końca marca. Następnie zgłoszenia przeanalizuje Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) w Saïd Business School Uniwersytetu Oxfordzkiego. Rezultaty zostaną przedstawione w raporcie z badań latem i przełożą się na plan działań w ramach Platformy Full Potential. Dzięki temu Mars będzie mógł realizować swoje zobowiązanie wyrównywania szans kobiet.

W akcję włączyło się wiele inspirujących kobiet. Aby rozpocząć dyskusję, laureatka nagrody Emmy aktorka i prezenterka Tamera Mowry-Housley wspólnie z  m.in. Poppy Jamie, Hani Sidow, Helen Wu & Kellie Gerardi, opowiedziała o swoich doświadczeniach oraz zaprosiła kobiety do dzielenia się swoimi głosami i wizją na platformie crowdsourcingowej beheard.mars.com.

Kampania jest elementem uruchomionego w ubiegłym roku programu Full Potential, którego celem jest budowanie równość płci.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.