IKEA Retail ma nową dyrektorkę ds. komunikacji

Z początkiem roku stanowisko to objęła Anita Ryng, która zastąpiła czasowo nieobecną Katarzynę Broniarek.

Wśród wyzwań stojących przed zespołem, kierowanym przez Anitę Ryng, jest m.in. komunikacyjne wspieranie działań związanych z 60-leciem obecności IKEA w Polsce oraz realizacją długofalowej strategii People & Planet Positive.

Anita Ryng dołączyła do IKEA Retail trzy lata temu jako menedżerka ds. współpracy z sektorem publicznym w dziale komunikacji. Od stycznia 2021 pełni funkcję rzeczniczki prasowej IKEA Retail w Polsce oraz dyrektorki ds. komunikacji, odpowiadając za prowadzenie i rozwijanie strategii komunikacji IKEA w Polsce, zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej.

W zespole, wspólnie z Anitą Ryng, współpracują: Aneta Gil, liderka ds. komunikacji zewnętrznej; Katarzyna Mroczkowska, menedżerka ds. procesów komunikacyjnych; Maciej Krzyczkowski, menedżer ds. współpracy z sektorem publicznym; Małgorzata Jezierska, koordynatorka ds. komunikacji komercyjnej i PR produktu oraz Krzysztof Janiak, koordynator ds. komunikacji.

Poprzednio Anita Ryng pracowała w sektorze publicznym i zajmowała się m.in. współpracą międzynarodową oraz funduszami unijnymi. Odpowiadała także za wspieranie politycznej i gospodarczej współpracy między Polską i Niderlandami w Ambasadzie RP w Hadze.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.