Salatino rusza z wiosennym konkursem

Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić jeden z produktów marki Salatino, zachować dowód zakupu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe dotyczące świata marki. Odpowiedź należy zamieścić w formularzu na landing page: www.konkurs.salatino.pl.

Konkurs trwa do 8 kwietnia i składa się z pięciu etapów. Co tydzień na zwycięzców czeka 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny od marki Smeg, blendery Russel Hobbs oraz torby O bag. Wśród nagród znajdą się również elementy garderoby z grafikami w stylu street art, które zostały zaprojektowane przez konsumentów marki, w ramach akcji zrealizowanej na profilach social mediowych Salatino.

Całość działań w ramach wiosennego konkursu Salatino jest wsparta szeroko zakrojoną kampanią digitalową oraz komunikacją w punktach sprzedaży. W promocji konkursu weźmie udział ponad 20 influencerów, których odbiorcami są m.in. młode rodziny, żyjące szybko, z pasją, dbające o zdrowe odżywianie i poszukujące żywności funkcjonalnej.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.