Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Desperados Strawberry Margarita 3%

Dwa kultowe miksy z tequilą w jednej butelce.

Niskoalkoholowy wariant Desperados Strawberry Margarita 3% dołączył do portfolio Grupy Żywiec. Smak inspirowany popularnym imprezowym drinkiem jest 6. wariantem w ofercie marki.

Desperados Strawberry Margarita 3% łączy piwo o smaku tequili ze słodyczą truskawek i orzeźwieniem limonki. Wyraźnie wyczuwalna inspiracja Margaritą i imprezowy charakter Desperadosa sprawiają, że nowy wariant ma wyróżnialny na rynku smak.

Tegoroczna nowość to drugi wariant niskoalkoholowy (obok Desperadosa Lime 3%).

Wprowadzeniu nowości towarzyszyć będzie kampania w digitalu i social mediach, a także materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Desperados w komunikacji niezmiennie wychodzi poza schemat i tym razem oddaje projektowanie swoich reklam młodym artystom z całego świata. Jedną z kreacji dla nowości przygotował plakacista, ilustrator i grafik, 36 letni Krzysztof Kuki Iwański. Artysta jest autorem m.in. plakatów do spektakli teatralnym, koncertów i festiwali muzycznych.

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.