Stokrotka czuje wiosnę i otwiera trzy sklepy jednego dnia
4 marca sieć Stokrotka uruchomi trzy nowe sklepy i wtedy liczba jej placówek przekroczy 730. W tym roku sieć ma urosnąć o ponad 120 sklepów.
- Sytuacja na rynku z powodu pandemii i ograniczeń jest trudna, ale my nie zwalniamy tempa. Ten rok ma być kolejnym, w którym dynamicznie rozwijamy naszą sieć w całej Polsce. Chcemy otworzyć ponad 120 sklepów, w różnych formatach, dopasowanych do oczekiwań klientów– mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży Stokrotka.
Każdy z nowych sklepów otwieranych 4 marca to nowocześnie zorganizowane sklepy oferujące kilkanaście nowych miejsc pracy na lokalnych rynkach.
Stokrotka to sieć handlowa powstała w 1994 r. w Lublinie. Dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 730 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w minicentrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Sieć otwiera ponad 100 sklepów rocznie, w różnych formatach: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express; udostępnia także sklep internetowy click&collect.
Spółka posiada centra dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.
Komentarze