EPP uruchamia aplikację dla najemców

Właściciel centrów handlowych w Polsce, wspólnie z firmą Chainels uruchomił aplikację EPP Connect - narzędzie do współpracy ze społecznością najemców.

EPP wspólnie z partnerem technologicznym Chainels, uruchomiło nową platformę cyfrową EPP Connect, aby rozwinąć współpracę z najemcami i uczynić ją jeszcze łatwiejszą, szybszą i bardziej efektywną. Platforma działa z poziomu przeglądarki internetowej oraz w formie aplikacji do pobrania w Google Play lub App Store. Aplikacja pomaga zarządzać szerokim zakresem działań związanych z operacjami centrów handlowych. Może być wykorzystywane przez menedżera sklepu lub jego pracowników do kontaktu z zespołem centrum handlowego i szybkiego otrzymywania ważnych komunikatów. Korzystając z jednej, łatwej w obsłudze platformy, najemcy mogą zgłaszać prośby do dyrekcji centrum handlowego i być na bieżąco ze wszystkimi istotnymi informacjami, wydarzeniami, alertami i pracami konserwacyjnymi w obiekcie.

Rozwiązanie pozwala na łatwiejszy i szybszy przepływ danych niezbędnych do współpracy na linii wynajmujący-najemca centrum, a także ich analizę i generowanie raportów. Funkcjonalność EPP Connect ułatwia zgłaszanie problemów technicznych i monitorowanie statusu zgłoszenia. Dostęp do centrum pomocy umożliwia najemcom otrzymywanie szybkich odpowiedzi na zapytania.

Dodatkowo platforma pozwala dzielić się opiniami poprzez udział w ankietach lub dodawanie komentarzy. Jest również wyposażona w przycisk alarmowy, wykorzystywany w wyjątkowych sytuacjach, zapewniając natychmiastowy przepływ informacji i szybką reakcję. Najemcy mogą także oferować sobie nawzajem atrakcyjne rabaty wzmacniając współpracę w ramach społeczności danego centrum handlowego.

EPP Connect jest już dostępne dla najemców EPP w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie i Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, a jego wprowadzenie w całym portfolio przewidziano na I kwartał br.

– W stale zmieniającym się i dynamicznym środowisku centrów handlowych przepływ informacji pomiędzy najemcami a zespołami zarządzającymi nieruchomościami jest kluczowy dla efektywnej, długofalowej współpracy – uważa Wojciech Knawa, członek zarządu EPP odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami. - Cyfrowa aplikacja EPP Connect przenosi nasze relacje z najemcami na zupełnie nowy, nowoczesny poziom – stwierdza.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

 

Katarzyna Pierzchała 4275 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.