Limonka stawia na rozwój, powiększa zespół

Z początkiem marca do zespołu Limonka dołączył specjalista ds. rozwoju sieci Tomasz Koniarski. Oznacza to nowy podział odpowiedzialności terytorialnej za rynek w sieci.

Tomasz Koniarski odpowiada za koordynację współpracy sklepów z producentami oraz dostawcami towarów i usług w północnej części województwa pomorskiego (od zachodniej granicy do Sopotu ograniczona na południu drogą krajową nr 20).

Z kolei Wiesław Kuszowski objął opieką południową część województwa pomorskiego (w pasie od drogi krajowej nr 20 w dół do południowej granicy oraz do granic wschodnich, w Gdańskiem włącznie).

- W bieżącym tygodniu panowie przekazują sobie „rynek” – poinformował nas Wojciech Grzeszczak, prezes zarządu i jednocześnie dyrektor handlowy spółki Elita Kupców, która jest organizatorem sieci Limonka.

Limonka została powołana do życia z początkiem 2015 r. Obecnie w jej ramach działa 110 sklepów, w tym placówki ogólnospożywcze, ale też specjalistyczne, mięsno-wędliniarskie czy monopolowe.

W grudniu ub.r. minęło sześć lat od nawiązania współpracy między Grupą Chorten a Limonka z Pomorza.

Katarzyna Pierzchała 4275 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.