Biedronka: z nami oszczędzisz jeszcze więcej

Z początkiem marca w sklepach sieci wystartowała promocja "Oszczędzaj połowę".

W ramach promocji "Oszczędzaj połowę" za zakup określonych produktów objętych w danym dniu promocją, klienci otrzymają voucher 50% równy połowie ich wartości do wykorzystania na kolejne zakupy. Należy je zrealizować w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych, okazując przy kasie kartę Moja Biedronka i voucher.
 
Vouchery mogą być wydane przy zakupach o 1 zł wyższych niż wartość vouchera i na inne produkty, niż będące w danym dniu w promocji. Ponadto na zakup wybranych produktów lub asortymentu w dniu promocji będą obowiązywały określone limity ilościowe i czasowe. Informacja o tym pojawi się na plakatach w sklepach.
 
I tak: kupując w poniedziałek, 1 marca, kosmetyki marki Nivea o wartości 80 zł na kartę Moja Biedronka, klient otrzyma voucher równy połowie tej wartości, czyli 40 zł. Może go wykorzystać na zakupy we wtorek i środę, o ile zrobi zakupy na kwotę minimum 41 zł i o ile kupi produkt, który tego dnia nie jest w ofercie "Oszczędzaj połowę".
 
W najbliższych dniach, tj. poniedziałek i wtorek (1-2 marca) w promocji będzie wspomniana oferta marki Nivea oraz parówki Berlinki 300 g. Z kolei w środę i czwartek (3-4 marca), można zyskać kupując olej rzepakowy Kujawski 1 l oraz szampon do włosów Head & Shoulders (360 ml / 400 ml).
 
Oferta obowiązuje dla posiadaczy karty Moja Biedronka i trwa od 1 do 31 marca.
 
Podobna akcja była obecna już w sieci sklepów w lutym.
 
- Lutowa akcja z voucherami przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, zainteresowanie promocjami było ogromne. To pokazuje, że klienci cenią sobie korzyści, jakie oferuje im karta Moja Biedronka. My zaś doceniamy ich lojalność i proponujemy nową akcję, w której co dwa dni będą mogli kupić wybrane produkty i otrzymać voucher równy połowie ich wartości - mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds.komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.
 
W każdym tygodniu, w sklepach sieci pojawią się 3 nowe oferty, z innymi produktami objętymi promocją. Będą się one zmieniały co dwa dni.
 
Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.