"Niech Cię usłyszą!"

Pod takim hasłem ruszyła nowa kampania Avon, która jest częścią globalnej strategii "Watch Me Now".

Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że nasze historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania.

W ramach kampanii „Niech Cię usłyszą!” Avon uruchomił specjalną stronę watchmenow.avon.com, gdzie dziewczyny (i nie tylko) dzielą się swoimi przeżyciami oraz piszą, co napędza je do działania, z czego są dumne i czego chcą od życia. Dzięki uruchomieniu specjalnej strony marka wesprze także finansowo kampanie społeczne na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa kobiet.

Do życiowej odwagi i dzielenia się swoimi historiami razem z Avon przekonują nowe ambasadorki, wokalistki - Kayah i Mery Spolsky.

Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych i prasie. W ramach akcji powstały specjalne spoty reklamowe, w tym z instruktażem, jak korzystać z aplikacji do udostępniania historii. Będzie można je obejrzeć na stronie www.avon.pl/niechcieuslysza oraz w serwisie YouTube.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz za współpracę z influencerami odpowiada agencja Labcon, za zakup mediów – agencja mediowa Starcom, za aktywację w social media – marka Avon, za działania PR – agencja Garden of Words.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.