Góralski Browar na Krupówkach: sezon nie zając, a uciekł

Pomimo poluzowania obostrzeń i tysięcy turystów na Krupówkach, lokale gastronomiczne nadal są zamknięte. Dlatego jedna z restauracji - Góralski Browar - zlokalizowana w Zakopanem w Centrum Handlowym Krupówki 40 zdecydowała się na nietypową kampanię.

Nowa kampania to podsumowanie obecnej sytuacji pół żartem pół serio. - Oczywiście nikomu nie jest do śmiechu, ale w tym momencie nie możemy nic więcej zrobić jak pożegnać ten sezon żartem i czekać na lato - mówi Grażyna Rolkiewicz, lease manager CH Krupówki 40.

Dlatego Góralski Browar, jeden z najemców CH Krupówki 40, postanowił tchnąć odrobinę uśmiechu w mocno nadwyrężoną stresem atmosferę wokół turystyki na Podhalu. W tym celu restauracja stworzyła megaboardy (czyli wielkie zadrukowane tkaniny będące często powierzchniami reklamowymi - red.), które są zlokalizowane wzdłuż Zakopianki. Kampania ruszyła kilka dni temu i jej zadaniem jest podtrzymanie świadomości marki. Turystów bowiem na Podhalu jest sporo, ale wciąż nie mogą wejść do żadnego lokalu i na miejscu skosztować tutejszych dań.

Centrum Handlowe Krupówki 40 to galeria śródmiejska przy samych Krupówkach o powierzchnia 6,5 tys. mkw. Ma 40 najemców. To pierwsze i jedyne centrum w Zakopanem, jego otwarcie nastąpiło 15 grudnia 2018 r., więc miejsce to nie miało zbyt wiele czasu na rozwój przez wybuch pandemii.

Wiadomo jednak, że potencjał Krupówek 40 jest duży, bo w czasach przedpandemicznych na wysokości CH Krupówki przebywało średnio ok. 1 mln osób miesięcznie. Byli to turyści z Polski, ale też z Emiratów Arabskich (dzięki stałemu połączeniu lotniczemu Dubaj-Kraków), Słowacji czy Rosji.

Galeria postawiła na bogatą ofertę z branży gastronomicznej, rozrywkowej i sport, ponieważ są to główne potrzeby odwiedzających Krupówki.

Największy najemca to właśnie Góralski Browar z tarasem widokowym i strefą Aperol na dachu obiektu.

Wśród najemców modowych są m.in. takie marki jak Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Monnari.






Ilona Mrozowska 4035 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.