Łowicz mówi "Dżem dobry dzięki naturze"

Marka dziękuje naturze za smak zamknięty w słoiczkach.

Łowicz w swojej nowej kampanii w lekki, humorystyczny i przewrotny sposób przedstawia opowieść o dżemie truskawkowym z perspektywy dziecka.

Dżem jest dobry dzięki naturze i właśnie to chce podkreślać Łowicz. Dlatego marka rozwija hasło "Dżem dobry", poprzez które opowiada o owocowej przyjemności.

Kampania emitowana jest w telewizji, na platformach VOD oraz na YouTube, a komunikacja jej towarzysząca prowadzona jest także na Facebooku, Instagramie i Uwielbiam.pl.

Joanna Hamdan 12113 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.