Yope na Amazon Niemcy

Sklep marki wystartował 19 lutego.

Styczniowy debiut Yope na brytyjskim Amazon stał się początkiem rozwoju marki na światowych platformach marketplace. Po Wielkiej Brytanii przyszła kolej na Niemcy. 19 lutego wystartował sklep Yope na Amazon.de.

W jego ofercie na początek są żele pod prysznic, kremy do rąk oraz balsamy i masła do ciała, a w najbliższych dniach pojawią się również szampony i mydła w płynie.

- Amazon Niemcy to druga największa platforma sprzedażowa w Europie. Liczymy, że otwarcie sklepu pozwoli jeszcze pełniej wykorzystać nasz potencjał. W tym celu uruchamiamy właśnie działania marketingowe budujące świadomość marki Yope, a także zadbamy o pełne zatowarowanie w zakresie pozostałych produktów z katalogu eksportowego - wyjaśnia Magdalena Keating, project manager marketplaces Yope.

Inwestycja w rozwój e-commerce to element długofalowej strategii Yope, której celem jest globalna rozpoznawalność marki.

- Obecnie pracujemy nad uruchomieniem nowych platform, w tym także na Amazon Polska i Amazon USA - dodaje Maciej Dulski, chief digital officer Yope.

Obecnie produkty Yope są dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki (Japonia) oraz Hong-Kongu (Chiny).

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.