Hochland wchodzi w wege
Firma wprowadza właśnie na rynek markę SimplyV.
Produkty pod nową marką zostały stworzone na bazie migdałów, nie zawierają laktozy, glutenu, mleka, soi, konserwantów czy oleju palmowego.
Konsumenci mogą wybierać spośród: Plastrów na bazie migdałów o wyrazistym smaku i Plastrów na bazie migdałów o łagodnym smaku, które polecane są na kanapki i doskonale się topią, dlatego sprawdzą się również w daniach na ciepło. Z kolei Pasta kanapkowa na bazie migdałów i Pasta kanapkowa na bazie migdałów z papryką będą alternatywą dla tradycyjnych produktów do smarowania kanapek, naleśników czy wrapów.
- Wyrazisty smak, wysokojakościowy skład i całkowicie wegańskie formuły wyróżniają markę SimplyV i jesteśmy przekonani, że te produkty spotkają się z szerokim zainteresowaniem ze strony konsumentów. Kulinarna ciekawość i świadomość żywieniowa rosną. Klienci stale poszukują nowości, chcą być zaskakiwani, a przy tym zależy im, by jeść smacznie, prosto i zdrowo. SimplyV w pełni zaspokaja te potrzeby - mówi Jacek Wyrzykiewicz PR & marketing services manager w Hochland Polska.
Launch marki SimplyV wspiera kampania marketingowa. Startuje kampania digitalowa oraz w social mediach, a także dedykowana strona www. Marka będzie również promowana poprzez współpracę z wybranymi influencerami oraz poprzez działania public relations.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze