Hochland wchodzi w wege

Firma wprowadza właśnie na rynek markę SimplyV.

Hochland Polska, debiutuje w segmencie produktów roślinnych. Marka SimplyV to alternatywa dla tradycyjnych serów i odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy na półkach sklepowych poszukują wege-zamienników lub chcą urozmaicić codzienne menu.

Produkty pod nową marką zostały stworzone na bazie migdałów, nie zawierają laktozy, glutenu, mleka, soi, konserwantów czy oleju palmowego.

Konsumenci mogą wybierać spośród: Plastrów na bazie migdałów o wyrazistym smaku i Plastrów na bazie migdałów o łagodnym smaku, które polecane są na kanapki i doskonale się topią, dlatego sprawdzą się również w daniach na ciepło. Z kolei Pasta kanapkowa na bazie migdałów i Pasta kanapkowa na bazie migdałów z papryką będą alternatywą dla tradycyjnych produktów do smarowania kanapek, naleśników czy wrapów.

- Wyrazisty smak, wysokojakościowy skład i całkowicie wegańskie formuły wyróżniają markę SimplyV i jesteśmy przekonani, że te produkty spotkają się z szerokim zainteresowaniem ze strony konsumentów. Kulinarna ciekawość i świadomość żywieniowa rosną. Klienci stale poszukują nowości, chcą być zaskakiwani, a przy tym zależy im, by jeść smacznie, prosto i zdrowo. SimplyV w pełni zaspokaja te potrzeby - mówi Jacek Wyrzykiewicz PR & marketing services manager w Hochland Polska.

Launch marki SimplyV wspiera kampania marketingowa. Startuje kampania digitalowa oraz w social mediach, a także dedykowana strona www. Marka będzie również promowana poprzez współpracę z wybranymi influencerami oraz poprzez działania public relations.

Joanna Hamdan 11969 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.