Pepsi z kampanią z gwiazdami światowego futbolu

Są wśród nich Leo Messi, Paul Pogba, Shanice van de Sanden oraz Jadon Sancho.

Wiodącym elementem kampanii jest film pt. „Fizz to Life” (w dwóch wersjach – z puszką Pepsi Blue oraz Pepsi MAX), który prezentuje bezkonkurencyjne umiejętności piłkarskie do specjalnie stworzonego na potrzeby klipu utworu „Rotate” autorstwa światowej sławy gwiazdy Becky G oraz dwukrotnie nominowanego do nagrody Grammy Burna Boy, znanego z fuzji dźwięków z afrykańskimi rytmami.

Reżyserką spotu reklamowego jest Brytyjka Raine Allen-Miller – nowy, silny głos w produkcji filmowej.

Kompozycja „Rotate” wykorzystana w filmie, oprócz głównego elementu kreatywnego kampanii, zostanie użyta jako podkład dla szeregu treści publikowanych na licznych platformach społecznościowych. Fani będą mieli tam okazję wejść w interakcję ze swoimi ulubionymi graczami w sposób, jakiego wcześniej nie doświadczyli, m.in. w ramach pierwszej na świecie rozgrywki piłkarskiej typu duet na platformie TikTok.

Limitowana seria opakowań stworzona specjalnie na potrzeby kampanii obejmuje śmiałe wzornictwo osadzone w kulturze muzycznej i przedstawiające sylwetki czworga graczy, zapewniając fanom dodatkowe doświadczenia w rzeczywistości rozszerzonej. Za pośrednictwem kodu QR umieszczanego na opakowaniach konsumenci będą mogli zagrać w interaktywną grę z udziałem swoich idoli oraz podzielić się informacjami o wyniku rozgrywki za pośrednictwem Instagram Stories.

Kampania FIZZ potrwa przez cały rok i będzie realizowana w niezwykle angażujący sposób, z wykorzystaniem różnorodnych kreatywnych nośników informacji. Będzie zwracać uwagę na najgorętszą w ostatnim czasie muzykę oraz najbardziej doniosłe okazje spożywania przekąsek i posiłków. W kolejnych miesiącach roku pojawiać się będą dalsze odsłony kampanii, zarówno z udziałem Michaela Dapaah, jak i wielu innych zaskakujących gości z listy współpracujących z Pepsi znanych i rozpoznawalnych sportowców oraz artystów; powstanie ponadto nowa, niezwykle ekspresyjna i zachwycająca oczy oprawa graficzna dla napojów Pepsi.

W Polsce kampania stawiać będzie na podkreślenie współpracy marki z wiodącymi piłkarzami świata. Jednym z istotnych elementów działań marketingowych i sprzedażowych będzie wprowadzenie do oferty nowej, limitowanej linii puszek. W sklepach pojawią się puszki Pepsi Blue o pojemności 0,33 l w wersji slim oraz standardowej, jak również 0,5 l, a także Pepsi MAX o pojemności 0,33 l w wersji slim – na tych puszkach znajdą się wizerunki zawodników drużyny Pepsi, czyli Leo Messiego, Paula Pogby, Shanice van de Sanden oraz Jadona Sancho.

Wybrane opakowania zbiorcze butelek i puszek w sklepach zabezpieczone będą ponadto folią z wizerunkami graczy, aby dodatkowo podkreślić skojarzenia marki ze światowej klasy futbolem. Oprócz opakowań w punktach sprzedaży prowadzone będą szeroko zakrojone działania wizerunkowe – w sklepach pojawią się niezwykle atrakcyjne materiały marketingowe z wizerunkiem Leo Messiego, a dopełnieniem całości działań będzie wspólna kampania marek Pepsi i Lay’s pod nazwą „Idealne na mecz”, zachęcająca fanów do wyboru zestawu Pepsi oraz chipsów Lay’s, który będzie im towarzyszył podczas śledzenia rozgrywek piłkarskich.

Joanna Hamdan 11969 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.