Primavera Parfum wchodzi na Amazon

Spółka, świadcząca usługi w obszarze dystrybucji e-commerce, właśnie poszerzyła zasięg swoich działań o kolejny globalny serwis - Amazon.

Na zdjęciu: Michał Żółkowski, head of project management w Primavera Parfum

W tym roku zarząd spółki Primavera Parfum wdraża nową strategię rozwoju. Jednym z jej głównych filarów jest usługa wielokanałowości. Za jej sprawą klienci zyskują szeroki wachlarz możliwości sprzedaży internetowej kosmetyków i perfum, co przekłada się na wzrost skali oraz efektywność ich biznesu.

W realizowaną strategię wpisuje się rozpoczęta właśnie współpraca z globalnym graczem Amazon, mającym w swojej ofercie największy na świecie sklep internetowy. Dzięki podpisanej umowie przed klientami Primavera Parfum otwiera się możliwość lokowania swoich produktów w niemieckiej odsłonie tej niezwykle popularnej platformy sprzedażowej.

- Rozpoczniemy od sprzedaży towarów u naszego zachodniego sąsiada - Niemiec, co podyktowane jest między innymi największy udziałem Amazona na tamtejszym rynku e-commerce. W skali miesiąca odnotowuje się tam przeszło 500 milionów wizyt, a to z kolei przekłada się na ogromny potencjał sprzedażowy, z którego chcemy skorzystać - wyjaśnia Michał Żółkowski, head of project management w Primavera Parfum.

Spółka przy działaniach na platformie będzie współpracowała z ekspertami z firmy Nethansa, specjalizującej w tworzeniu rozwiązań, które pomagają wejść na globalny rynek reprezentowany przez Amazon.

Na tym nie koniec. W pierwszym kwartale tego roku ma wystartować polska odsłona tego serwisu. – Platforma Amazon to nowoczesne rozwiązanie pod względem technologii, pozwalające docierać do jeszcze większej liczby klientów. Jej wejście na polski rynek będzie dodatkowym motorem napędowym dla krajowego sektora e-commerce, z pożytkiem dla nas oraz naszych kontrahentów – uważa Żółkowski.

W dalszej kolejności planowane jest rozwijanie oferty o inne rynki europejskie, na których dostępna jest ta platforma sprzedażowa. W opinii zarządu będzie to kolejny milowy krok, pozwalający umocnić pozycję lidera na krajowym rynku oraz zwiększyć rozpoznawalność poza jego granicami.

Amazon bowiem na początku tego roku ogłosił rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce swojego sklepu. Przedsiębiorcy już mogą rejestrować swoje konta w serwisie. Według zapowiedzi przedstawicieli firmy, platforma umożliwi dotarcie z ofertą do ponad 300 mln klientów.

 

 

Katarzyna Pierzchała 4173 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.