Orlen zaprasza na kanapki z jajem sadzonym
PKN Orlen wystartował z kampanią "stop.cafe budzi apetyt na życie", promującą ofertę śniadaniową dostępną na wybranych stacjach paliw, w tym nowość - kanapki na ciepło z jajkiem sadzonym.
Zdaniem Polaków, Orlen jest najbardziej rozpoznawalną marką stacji paliw i liderem wśród koncernów pod względem jakości oferty produktowej. Z danych Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS wynika, że Polacy coraz częściej korzystają ze stacji nie tylko jako miejsca do tankowania paliwa. Pełnią one także rolę kawiarni i restauracji oraz sklepów spożywczych. Klienci najchętniej wybierają właśnie stacje Orlen, a bogata oferta gastronomiczna niezmiennie przyczynia się do bardzo dobrego wyniku segmentu detalicznego koncernu.
Jak podkreśla operator, śniadania na Stop Cafe to gwarancja świeżości i dobrego smaku. Kanapki przygotowywane są z pieczywa wypiekanego na miejscu, półproduktów mięsnych, sosów i warzyw. Uzupełnieniem śniadaniowej oferty jest kawa, która jest jednym z najchętniej kupowanych produktów na stacjach koncernu. Parzona jest z wyselekcjonowanych ziaren z plantacji w Ameryce Środkowej i Afryce. Uprawy te są objęte certyfikatem fairtrade, czyli największego globalnego systemu sprawiedliwego handlu. W ofercie Stop Cafe dostępne są także m.in. hot dogi, nuggetsy, sałatki oraz dania obiadowe i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.
Kampania „stop.cafe budzi apetyt na życie”, którą od strony kreatywnej przygotowała i zrealizowała agencja Red8 Advertising, a media zaplanował dom mediowy Sigma Bis, obejmuje reklamę BTL, radio, prasę, internet, a także kanały własne PKN Orlen.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.
Komentarze